افزایش سرعت مرورگر کروم در ویندوز 10

افزایش سرعت مرورگر کروم در ویندوز 10

افزایش سرعت مرورگر کروم در ویندوز 10

مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) چندین سال است که در صدر جدول محبوب ترین مرورگر ها می باشد. حتی با وجود مرورگرهایی مانند Edge و فایرفاکس باز هم مرورگر کروم پیشرو در بین مرورگرها می باشد.
شاید سریع ترین مرورگر برای ویندوز همین مرورگر کروم باشد. کروم به نسبت رقبای خود صفحات اینترنتی را سریع تر بارگذاری می کند و این مرورگر با هر بار به روزرسانی بهتر نیز می شود.

 

افزایش سرعت مرورگر کروم در ویندوز 10 1

 

سرعت گوگل کروم را افزایش دهید
مانند دیگر مرورگرها، گوگل کروم به مرور زمان کند می شود. بعد از چندین هفته استفاده، چند ثانیه زمان می برد تا مرورگر اجرا شود و همچنین سرعت کلی مرورگر کم می شود.

اگر شما احساس کردید که مرورگر گوگل کروم تان مانند روز اول خود سریع نمی باشد، می توانید با نصب مجدد مرورگر خود سرعت از دست رفته مرورگرتان را دوباره بازگردانید. اما نصب مجدد مرورگر روش آسانی نیست به این دلیل که تاریخچه مرورگر و داده های مهم آن را پاک می کند مگر آنکه شما از رمزعبورها و داده های خود پشتیبان تهیه کنید.

 

از SpeedyFox استفاده کنید تا سرعت مرورگرتان افزایش پیدا کند
کاربران ویندوز که مایلند تا سرعت مرورگر گوگل کروم خود را افزایش دهند می توانند از برنامه رایگانی به نام SpeedyFox استفاده کنند. البته نام برنامه این طور به نظر می رسد که منحصراً برای مرورگر Firefox طراحی شده باشد اما کاملاً با مرورگر کروم سازگار می باشد. برنامه SpeedyFox در ابتدا برای مرورگر فایرفاکس منتشر شده بود به همین دلیل این نام برای این برنامه انتخاب شده است.

 

افزایش سرعت مرورگر کروم در ویندوز 10 2

 

با توجه به گفته های توسعه دهنده ی برنامه SpeedyFox، این برنامه کوچک کمک می کند تا سرعت راه اندازی کروم 3 برابر بیشتر شود و سرعت کلی مرورگر کروم تان افزایش پیدا کند. علاوه بر کروم، شما می توانید از SpeedyFox برای افزایش سرعت مرورگرهای Firefox, Vivaldi, Skype,  Mozilla Thunderbird, و  Palemoon استفاده کنید.

SpeedyFox دیتابیس مرورگر را فشرده می کند آن هم بدون پاک کردن هیچ داده ای و با توجه به گفته های سازنده آن فعالیت آن را نیز بهینه تر می کند.
توسعه دهنده توصیه کرده که بهتر است هر دو یا سه هفته یکبار این برنامه را اجرا کنید و البته نیاز به تعدد اجرای آن بستگی به استفاده شما از مرورگرتان دارد.

استفاده از SpeedyFox بسیار آسان می باشد. زمانی که این برنامه را در ویندوز 10 نصب و اجرا می کنید، برنامه به صورت خودکار کروم (در صورت نصب) و پروفایل ها را شناسایی می کند. اگر شما بیش از یک پروفایل داشته باشید، تمام پروفایل های ساخته شده را در مرورگرتان لیست می کند.
آن پروفایلی را که می خواهید با نرم افزار SpeedyFox بهینه کنید انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه Optimize کلیک کنید. به همین سادگی!

 

افزایش سرعت مرورگر کروم در ویندوز 10 3

 

با این حال، بسته به حجم پروفایل و پیکربندی رایانه شما ممکن است مدت زمانی که این برنامه برای بهینه سازی انجام می دهد حتی بیشتر از یک ساعت طول بکشد.

 

*برای ارتباط و مشاوره با ما تماس بگیرید*

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


حذف کردن کلمات و تاریخچه موارد جستجو شده در تلگرام Telegram
فعال کردن “Hybrid Sleep” و کاربرد آن در ویندوز 10
روش دانلود فایل appx از فروشگاه ویندوز 10
ارسال پیامک از طریق کورتانا (کامپیوتر) در ویندوز 10
اسکن اسناد در اندروید و تبدیل آنها به فایل PDF
ترفند بستن تمامی برنامه های هنگ کرده