بهترین لوازم جانبی گیمینگ برای لپ تاپ

بهترین لوازم جانبی گیمینگ برای لپ تاپ

بهترین لوازم جانبی گیمینگ برای لپ تاپ

شما یک لپ تاپ گیمینگ عالی دارید. اما احتمالا هنوز کامل نیست. بعد از نصب چند عنوان از بازی های محبوبتون آماده میشید که ساعات ها به بازی بپردازید و لذت ببرید. اما لوازم جانبی چی؟
برای این که به بهترین تجربه بازی کردن برسید لازم هست که یک هدست گیمینگ خوب , یک موس سریع با دقت بالا  , یک مانیتور بزرگ تر با تفکیک رنگی عالی و کیفیت تصویر بی نظیر داشته باشید . علاوه بر این ها شما یک کیبورد مکانیکی خوب و همچنین یک دستگاه روتر برای بازی در شبکه روی میزتون نیاز دارید.
در اینجا به معرفی چند محصول عالی در رابطه با گیمینگ می پردازیم.

 

موس گیمینگ :
Logitech G502 Proteus Spectrum

این موس دارای 11 کلید قابل برنامه ریزی است و به راحتی هر چه تمام تر در دست جا میگیرد.
G502 Proteus Spectrum یکی از محبوب ترین موس های گیمینگ در جهان است که میتواند نیازهای شما در هر بازی و در ژانر های مختلف بر آورده کند.این موس طیف وسیعی از جامعه گیمر ها را هدف قرار داده است.این موس علاوه بر عملکرد عالی دارای جابجایی در 5 حالت حساسیت موس بین 200 تا 12000 dpi است.برای سلیقه های مختلف گیمری 5 وزنه که هر کدام 6.3 گرم وزن دارد در این موس تعبیه شده که در صورت نیاز میتوانید وزن موس خود را کم یا زیاد نمایید.همچنین این موس دارای نور RGB است که میتواند بین 8.16 میلیون طیف رنگی آن را تغییر دهید.

 

هدست گیمینگ :

SteelSeries Siberia Elite Prism

 

 

هدست SteelSeries Siberia Elite Prism یک هدست همه فن حریف است.دارای استایل و نمای بسیار زیبا.دارای بالشتک های نرم که در استفاده دراز مدت گوش را خسته نمی کند.قابل استفاده بر روی اکثر پلتفرم ها همانند گوشی , لپ تاپ , کنسول های بازی و… . دارای کیفیت صدای بسیار عالی و شفاف با کمترین نویز.
به لطف نرم افزار قوی مخصوص این هدست شما میتواند پروفایل های گوناگون برای صدا های مختلف همراه با جلوه های نور پردازی بسازید و از گوش دادن با این هدست نهایت لذت را ببرید.از دیگر ویژه گی های این هدست می توان به اکولایزر بسیار قدتمند نرم افزار آن اشاره کرد.

 

مانیتور گیمینگ :

BENQ XL2420G

 

 

مهم نیست سایز صفحه نمایش لپ تاپ شما چقدر است.این مقدار باز هم میتواند افزایش یابد.اینجاست که مانیتور BENQ XL2420G به کمک شما می آید. مانیتوری با رزولیشن فول اچ دی که برای شما تصاویری با جزییات فراوان و هم چنین شفافیت رنگ ها را به ارمغان می آورد.این مانیتور از فناوری G-Sync شرکت انویدیا بهره می برد که برای شما نرخ تصویر بالاتری را فراهم می کند.دارای یک ورودی DVI-DLدو ورودی HDMI یک DisplayPort   دو پورت USB جک خروجی 5.3 میلی متری و همچنین یک پورت miniUSB است .این مانیتور دارای حالت کلاسیک نیز هست که تنظیمات فراوانی را در اختیار شما قرار می دهد که دقیقا همان چیزی را که می خواهید با این تنظیمات بدست بیاورید.دارای S Switch و قابل ذخیره سازی سه تنظیمات مختلف و جابجایی سریع بین آن ها.

 

کیبورد گیمینگ :

Razer BlackWidow Chroma

 

 

اگر شما یک کیبورد مکانیکی را به کیبورد اصلی لپ تاپ خود ترجیح می دهید شما باید کیبورد Razer BlackWidow Chroma را داشته باشید ومدت زمان زیادی را با لذت هر چه تمام تر از آن بهره ببرید.
به لطف نرم افزار این کیبورد می توانید رنگ پس زمینه کلید ها را بین 8.16 میلیون رنگ تغییر دهید. همچنین این کیبورد قابلیت ضبط on-the-fly را دارد که برای طرفداران بازیهای آنلاین چند نفره بسیار مناسب است.

 

دسته گیمینگ:

 Microsoft Xbox One Controller

 

 

کنترل Xbox One بسیار ارگونومیک طراحی شده و براحتی در دستان شما جا میگیرد. باز خورد دکمه ها بسیار خوب است و آنالوگ ها غیر لغزنده هستند و لذت بازی را دو چندان میکنند. به طور معمول شما باید این کنترل را از طریق کابل USB به لپ تاپ وصل کنید ولی به لطف آداپتور بیسیم مایکروسافت می توانید این دسته را بدون اتصال سیم استفاده کنید.

 

روتر گیمینگ:

Amped Wireless RTA2600 Athena

 

 

قوی ترین لپ تاپ های دنیا هم می توانند تجربه بدی از بازی در شبکه برای شما به ارمغان بیارند اگر از کانکشن شبکه قوی بر خوردار نباشند.این جاست که  Amped Wireless RTA2600 Athena به کمک می آید.این دستگاه ظاهر فضایی و جالبی دارد.قابلیت انتشار دیتا تا 35.2 گیگابیت بر ثانیه در دو باند 4.2 و 5 GHz فراهم میکند.این روتر میتواند زمانی که یک فیلم یا موسیقی را بین دستگاه های دیگر استریم میکند در عین حال چند سیستم کامپیوتر دیگر نیز به این روتر وصل و به ارسال و یا دریافت محتوا بپردازند.

 

وب کم گیمینگ:
Razer Stargazer

 

 

به جرات میتوان گفت که پیشرفته ترین وب کم دنیا در دستان کمپانی Razer قرار دارد. این وب کم اولین وب کمی هست که از فناوری RealSense شرکت اینتل استفاده میکند.قابلیت اسکن سه بعدی و همچنین تشخیص ژست های صورت و حرکتی را دارا می باشد.دارای قابلیت حذف فضای زمینه و همچنین حذف نویز صدای اطراف است.میتوان با این وب کم تصاویر و ویدیو هایی با کیفیت فول اچ دی تهیه کرد.

 

*برای مشاوره رایگان میتوانید با ما تماس بگیرید*

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


حذف کردن کلمات و تاریخچه موارد جستجو شده در تلگرام Telegram
فعال کردن “Hybrid Sleep” و کاربرد آن در ویندوز 10
روش دانلود فایل appx از فروشگاه ویندوز 10
ارسال پیامک از طریق کورتانا (کامپیوتر) در ویندوز 10
اسکن اسناد در اندروید و تبدیل آنها به فایل PDF
ترفند بستن تمامی برنامه های هنگ کرده