با استفاده از افزونه Incognito در فایرفاکس بدون هیچ ردی وبگردی کنید

با استفاده از افزونه Incognito در فایرفاکس بدون هیچ ردی وبگردی کنید

با استفاده از افزونه Incognito در فایرفاکس بدون هیچ ردی وبگردی کنید

یکی از مشکلات کامپیوترهای تحت شبکه ، اشتراکی و به طور کل کامپیوترهایی که امنیت آن توسط خود ما تنظیم نمی شود تاریخچه جستجوها در هنگام وبگردی می باشد . ممکن است فرد دیگری پشت کامپیوتر بنشیند و از روی کنجکاوی دوست داشته باشد ، سایت هایی که ما مشاهده کرده ایم را بررسی کند . این موضوع بسیار موضوع بدی می باشد ولی در بعضی از مواقع اتفاق می افتد و مربوط به یک یا چند کشور خاص نیز نمی شود . از این رو فایرفاکس یک افزونه کاربردی برای مقابله با این مشکل با عنوان Incognito طراحی کرده است که وقتی بر روی آیکون برنامه کلیک می کنید یک تب جدید باز می شود . هر چیزی که در تب جدید بررسی و باز شود در هیچ قسمت ویندوز ثبت و ضبط نمی شود .

1. ابتدا افزونه Incognito را نصب کنید . برای نصب افزونه بعد از وارد شدن به سایت بر روی کلید Add to firefox کلیک کنید .بعد از نصب یک آیکون ماسک بالای صفحه اضافی می شود . با کلیک بر روی آن شما می توانید وارد وب سایتهایی شوید که دوست ندارید افراد دیگر اطلاعاتی در مورد آنها داشته باشند .

 

1 با استفاده از افزونه Incognito در فایرفاکس بدون هیچ ردی وبگردی کنید

 

2 با استفاده از افزونه Incognito در فایرفاکس بدون هیچ ردی وبگردی کنید

 

2. برای امتحان چند وب سایت را باز کنید . سپس بر روی منوی History کلیک کنید . مشاهده می کنید که هیچ ردی از وبگردی شما ثبت نشده است.

 

در صورت بروز مشکل شما مخاطبان عزیز می توانید در تمامی ساعت شبانه روز و حتی ایام تعطیل با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و مشکلات نرم افزاری خود را مطرح نمایید. کارشناسان ما قادر خواهند بود تا از راه دور و در کمترین زمان ممکن مشکلات نرم افزاری شما را رفع نمایند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


حذف کردن کلمات و تاریخچه موارد جستجو شده در تلگرام Telegram
فعال کردن “Hybrid Sleep” و کاربرد آن در ویندوز 10
روش دانلود فایل appx از فروشگاه ویندوز 10
ارسال پیامک از طریق کورتانا (کامپیوتر) در ویندوز 10
اسکن اسناد در اندروید و تبدیل آنها به فایل PDF
ترفند بستن تمامی برنامه های هنگ کرده