چرا شبکه کاران ایران؟

چرا شبکه کاران ایران؟

چرا شبکه کاران ایران؟

شرکت شبکه کاران ایران، به منظور ارائه خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT) و به شکل تخصصی‌تر در زمینه خدمات شبکه فعالیت خود را آغاز کرده.

هدف ما کسب دانش بروز و نیروهای مجرب و جوان جهت پیشرفت در زمینه اجرای پروژه های مرتبط با فناوری اطلاعات می باشد.کارشناسان و متخصصان ما گذشته از دانش تخصصی و تجربه ی وسیع که در زمینه های مختلف فعالیت های مجموعه دارا می باشند به طور مستمر با شرکت در دوره های آموزشی درون و برون سازمانی در حال گسترش و ارتقای دانش فنی خود می باشند.

این شرکت از همان ابتدا به شکل کاملاً حرفه‌ای در زمینه زیرساخت و پسیو شبکه، نصب و راه‌اندازی شبکه‌های کامپیوتری، راه اندازی شبکه‌های درون سازمانی، خدمات امنیتی و سرور، بهینه سازی و اصلاح زیرساخت شبکه، پیاده‌سازی و نصب سرویس‌ها و نرم‌افزارهای شبکه و همچنین مشاوره رایگان و پشتیبانی شبکه شروع به فعالیت کرده است.

شرکت شبکه کاران ایران با داشتن کارشناسان متخصص و با تجربه و همچنین کارکنان متعهد و  مسئولیت‌پذیر و قابل اطمینان نیاز های شما مشتریان عزیز را تشخیص داده و با ارائه بهترین راه کار ها سعی در حل مشکل شما در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد.مشاوران صبور و با تجربه شبکه کاران ایران در تلاش اند تا تمامی خدمات مورد نیاز شما با هزینه مقرون به صرفه و قیمت واقعی انجام شود.

ما تاسیس شده ایم که با تکیه به اعتماد شما، تخصص فنی مان، که طیف گسترده ای از خدمات و یک روش تحویل اثبات شده است را در اختیارتان بگذاریم.

هدف شرکت شبکه کاران ایران ارائه خدمات تخصصی همچون:

  1. راه اندازی و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری
  2. تأمین تجهیزات IT
  3. راه اندازی مرکز تماس VOIP
  4. خدمات مشاوره و ارائه راهکار شبکه
  5. خدمات نصب و اجرای پروژه‌های شبکه‌
  6. خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه
  7. و..

از آن‌جا که خدمات شبکه به دلیل ویژگی‌های ذاتی خود و همچنین به دلیل اهمیتی که برای شرکت‌ها و مؤسسات در جهت ایجاد سهولت در انجام امور داخلی و خارجی کسب و کار و بالابردن راندمان کاری و در نهایت بالابردن سود حاصله دارد، به شکلی کاملاً نزدیک و مستقیم با شرکت‌ها و سرمایه‌های مادی و معنوی آن‌ها به خصوص اطلاعات محرمانه شرکت‌ها ارتباط دارد، به عبارتی ما خواسته و یا ناخواسته محرم شرکت‌ها و مؤسساتی هستیم که خدمات خود را به آن‌ها ارائه می‌دهیم.

ما با نیاز سنجی دقیق سازمان شما ، تحلیل عمیق نیاز ها و مشکلات ، ارزیابی عملیات سازمانی ، ارائه راه کارهای نوین ، بروز نگه داشتن محصولات ، بهترین خدمات را به شما ارائه خواهیم داد .

این مجموعه در کنار خدمات تخصصی و فنی، مهم‌ترین اصل کاری خود را بر صداقت و امانت داری قرار داده است. ما معتقدیم که رعایت این اصل، منجر به ایجاد رابطه ای عمیق و دوستانه بین مجری و کارفرما خواهد شد و کارفرما، مجری را عضوی از مجموعه خود و مجری نیز کسب و کار کارفرما را بخشی از کسب و کار خود دانسته و همین نکته در نهایت یک سودآوری مناسب و راضی کننده برای هر دو طرف ایجاد خواهد کرد.

ارائه خدمات گارانتی، پشتیبانی تلفنی و حضوری در صورت بروز مشکلات و بازدیدهای دوره‌ای از شبکه جزء خدماتی است که به مشتریان  شبکه کاران ایران ارائه می‌شود.

از اینکه شبکه کاران ایران را برای پشتیبانی ، راه اندازی و ایجاد امنیت سازمان خود انتخاب می کنید کمال تشکر را داریم و به پشتوانه اعتماد شما در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی هستیم.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


حذف کردن کلمات و تاریخچه موارد جستجو شده در تلگرام Telegram
فعال کردن “Hybrid Sleep” و کاربرد آن در ویندوز 10
روش دانلود فایل appx از فروشگاه ویندوز 10
ارسال پیامک از طریق کورتانا (کامپیوتر) در ویندوز 10
اسکن اسناد در اندروید و تبدیل آنها به فایل PDF
ترفند بستن تمامی برنامه های هنگ کرده